whey shake aanbieding | prijzen verlaagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey shake aanbieding | prijzen verlaagd

Hallo Bodynetters,

Deze week is de Revolutions Whey shake op www.voeding.nl in de aanbieding.

Verder hebben we de prijzen van een aantal producten verlaagd.
    Ook de kwantumkortingen zijn nu nog verder aangescherpt.

Eiwitten - Whey eiwit voor sport en eiwitdieet

Veel succes!!

Met sportieve groeten,

Marcel
    Voeding.nl

Originally posted by voedingnl View Post
    Hallo Bodynetters,

Deze week is de Revolutions Whey shake op www.voeding.nl in de aanbieding.

Verder hebben we de prijzen van een aantal producten verlaagd.
    Ook de kwantumkortingen zijn nu nog verder aangescherpt.

Eiwitten - Whey eiwit voor sport en eiwitdieet

Veel succes!!

Met sportieve groeten,

Marcel
    Voeding.nl
    wel grappig overal zit korting op en je bent alsnog duurder als de gemmiddelde online shop :P
    LET'S GET NASTY YATES!!!
    COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

jah, tis echt nog steeds tering duur...

ik blijf mooi bij xxl

Comment

voeding.nl

Ik begrijp dat er altijd bepaalde producten ergens goedkoper zijn.
        Maar om te roepen dat voeding.nl "tering duur" is vind ik toch een beetje kort door de bocht.
        Wij proberen ook gewoon een eerlijke zaak op te bouwen en zitten laag met onze prijzen. Ik hoor graag waar nu de "enorme" verschillen zitten, dan kunnen we altijd kijken of hier in alle redelijkheid wat aan te doen is.

Sportieve groet,

Marcel
        Voeding.nl

Comment

die revolution is goed van smaak, maar de samenstelling is niet om naar huis te schrijven.. gelukkig verkoop je wel ON voor de hoofdprijs

Comment

Originally posted by freshhh View Post
            wel grappig overal zit korting op en je bent alsnog duurder als de gemmiddelde online shop :P

dure bende die voeding.nl
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

voeding.nl

@ TSJAA, zoals ik al zei, er is altijd wel een product ergens goedkoper te krijgen.
              Maar je kunt toch niet beweren dat wij een dure shop zijn.

Sportieve groet,
              Marcel
              Voeding.nl

Comment

dat hoor je mij ook niet zeggen, heb het alleen over ON de rest heb ik niet bekeken

Comment

voeding.nl

Check,
                  Ik vind wel dat er soms wat te snel wordt gereageerd op bepaalde shops die men nog niet kent. Je moet naar het totaal plaatje kijken. Wij bestaan nog niet zo lang en het is moeilijk om je een goed positie in deze erg lastige markt te veroveren.
                  Vergeet niet dat er achter de shops gewoon hard werkende mensen zitten die vaak heel veel geld en tijd hebben geinvesteerd. Ik ga hier niet zielig zitten doen hoor (mocht die indruk ontstaan ). Het is alleen soms een beetje lullig als je 100en uren en veel geld in een webshop hebt gestoken en je krijgt op een forum als dit, wat toch belangrijk voor ons is, soms van die primaire reacties.

We blijven ons best doen om het voor onze klanten zo goed mogelijk aan te bieden en het aantal producten uit te breiden.

Sportieve groet,

Marcel
                  Voeding.nl

Comment

Aangezien wij allemaal gierige hollanders zijn, is er maar 1 manier om tussen de grote jongens te kunnen concureren, en dat is dat je veel goedkoper moet zijn als een ander.
                    De producten die je verkoopt kan je overal kopen en de meeste van ons hebben een vaste supplementen boer die betrouwbaar is, met dezelfde prijzen dei jij hanteert. Word pas interessant als je veel goedkpoer word, wat waarschijnlijk niet kan, omdat de marges zogenaamd te laag liggen.
                    Wel complimenten voor je ondernemende actie's.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

voeding.nl

Hoi Ashley,
                      ik begrijp dat mensen honkvast zijn. Dat maakt het voor ons ook extra uitdagend. En die marges zijn echt heel laag, geloof me. Er vind in deze branche een moordende concurrentieslag plaats. Op korte termijn leuk voor de consument, op lange termijn natuurlijk niet.

Goedkoper is gewoon niet mogelijk dus proberen we af en toe wat akties. Er komen natuurlijk ook steeds nieuwe mensen in de sport en die proberen we ook te bereiken. Maar goed, het is zoals gezegd een uitdagende tak van sport maar dat maakt het voor een ondernemer alleen maar leuker.

We blijven ons best doen!

Sportieve groet,

Marcel
                      Voeding.nl

Comment

ik denk ook ,datje wat strakker met de prijzen moet zijn het is aan de duuren kant

Comment

voeding.nl

Zonder in herhaling te vervallen. Het is niet aan de dure kant. Wij houden de concurrenten ook goed in de gaten. Zie ook bovenstaande berichten.

De kop van het bericht was ook niet "wij zijn altijd de goedkoopste". Het betrof een aanbieding van een bepaald product (vertel me maar waar je dat goedkoper kunt krijgen). De overige producten zijn qua prijs gelijk, lager en soms iets duurder maar overall niet duur.

Sportieve groet,

Marcel
                          Voeding.nl

Comment

Tering zat net ff te kijken maar idd Tering duure shop.
                            Face your demons...........

Comment

voeding.nl

Kevin, ja hoor je hebt gelijk .

dit wordt een oneindig topic en bovendien off topic. Erg stoer om een bedrijf af te kraken zonder argumenten, voorbeelden (en dan graag per shop en niet een productje).

Sportieve groet,

Marcel
                              Voeding.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X